VEELGESTELDE VRAGEN – FAQ

KAN IK NAAR BINNEN ALS HET PROGRAMMA AL BEGONNEN IS?

Je mag na aanvang van het programma niet meer naar binnen. Reeds gekochte kaarten worden bij te laat komen niet gerestitueerd. Als een programma is uitverkocht worden de lege stoelen 5 minuten voor aanvang verkocht aan mensen op de wachtlijst.

HET PROGRAMMA IS UITVERKOCHT, HOE WERKT DE WACHTLIJST?

Als een programma is uitverkocht kun je jezelf op de wachtlijst laten zetten. Meld je vanaf 45 minuten voor aanvang bij de kassa. Daar geef je aan hoeveel kaartjes je zou willen en ontvang je per kaartje een nummer. Vijf minuten voor de start van het programma roepen we, als er lege stoelen zijn, de nummers op volgorde om. Indien dit programma geselecteerd is voor het aanbod van WEAREPUBLIC, geldt dit ook voor die leden.  Tijdens festivals hanteren we geen wachtlijst.

Voor workshops kunnen we afwijken van deze regeling, informeer bij onze receptie op 020 – 520 53 10.

KAN IK MIJN KAARTJE OOK RETOURNEREN?

Verkoop je kaartje via Ticketswap en meld het in het Facebook-evenement van het programma. Het is niet de bedoeling dat je je kaartje met winst doorverkoopt. Lukt het niet je kaartje te verkopen, neem dan contact op via info@compagnietheater.nl. We geven geen geld terug, maar kunnen je kaartje wel omruilen voor een ander programma. Je mag je kaartje tot 2 werkdagen van tevoren nog omruilen voor een ander programma.

IS HET COMPAGNIETHEATER ROLSTOEL TOEGANKELIJK?

Het pand is rolstoeltoegankelijk, als je iets eerder komt, hebben we voldoende tijd om samen een goede plek in de zaal te vinden.

HOE KAN IK KAARTJES KOPEN?

Je kan kaartjes online kopen op onze website. Je kan ook kaarten aan de deur kopen een uur voor aanvang uur van het programma. Let op: in de zomer is het compagnietheater gesloten.

KAN IK OOK ETEN IN HET COMPAGNIETHEATER?

Bij de meeste voorstellingen in het Compagnietheater is er eten aanwezig. Je kunt bijvoorbeeld een tosti of chocola in het café krijgen. Ook zijn er regelmatig losse programma’s waar onze kok een bijpassend menu voor maakt. Kijk voor meer informatie op onze website: https://www.compagnietheater.nl/zaalverhuur/.

HOE BEREIK IK HET COMPAGNIETHEATER?

Met het OV

Vanaf het Centraal Station de trams 4, 9, 16 en 24; uitstappen halte Spui.
De brug over naast rederij Kooij, u loopt de Lange Brugsteeg in. Sla links af de Oudezijds Achterburgwal op. Vervolgens gaat u de eerste rechts, daarna de 1e links en dan bevindt u zich op de Kloveniersburgwal.
Het Compagnietheater vindt u tussen de Oude Hoogstraat en de Spinhuissteeg.

Te voet vanaf CS A’dam
Een wandeling van een klein kwartier. U loopt het Damrak op en na de Bijenkorf gaat u links de Damstraat in. Deze gaat over in de Oude Doelenstraat en vervolgens in de Oude Hoogstraat. Dan gaat u rechtsaf de Kloveniersburgwal op en na 50 meter vindt u het Compagnietheater aan uw rechterhand.

Parkeergarages
Mocht u onverhoopt toch per auto komen raden wij u aan te parkeren in een van de volgende parkeergarages:
– P1 Parking Waterlooplein, Valkenburgerstraat 238 (keuze voor dag- en avondkaart)
– Parking Centrum Oosterdok, Oosterdokstraat 150 Meer info op de website.
– Muziektheater, Waterloopplein 28
– de Bijenkorf, Beursplein 15

P+R
U kunt ook gebruik maken van P+R.
Voor meer informatie zie de website van de gemeente Amsterdam.